onsdag 1 oktober 2008

buffé och val

Hej!
Idag har jag varit i skolan från klockan åtta tills nu. Blaaah! Men hann med rätt mycket, så var bra! Kvällen avslutades med branchkväll, "från massa till mjölk". Halvintressanta föredrag. Väldigt bra buffé. Tunnbrödswraps med rostbiff var bäst... Och godis från företagens montrar =)

Har även hunnit skriva mitt tal till nationsmötet. Kandiderar till valberedningen. Hjälp! Hoppas det går bra. Innan nationsmötet är det redaktörskollegiemöte, med val där också. Ibland känns det som att det är väldigt många möte, men är kanske bra att vänja sig inför framtiden. Gäller även bestämma sig för om det ska bli utgång eller inte. Alternativet är att kolla på fotbollen. Kanske kan vara bra med tanke på att jag börjar vid åtta på fredag.

Är fortfarande alldeles lycklig sen novischfesten. Går runt och småsjunger sångerna för mig själv och börjar fnissa åt allt som hände och sas. Jag är galen... Längtar redan till sångboksgenomsjungningen (och lite till tjänstemannaresan). Tour de Chambre till helgen dock, kommer även det bli grymt!

Puss och Kram

Inga kommentarer: