lördag 18 oktober 2008

kattrumpan...

Hej!
Idag har jag haft nationens café, det kallas Kattrumpan. Detta efter stadsdelen i Kalmar, är alltså inte riktigt lika sjukt som det låter. Det gick sådär, morotskakan blev totalt misslyckad. Jag som har varit sugen i flera dagar =( men kanske lika bra det, fick bli kokosflarn och chokladbollar istället. Annars gick det bra, var trevliga jobbare så det var bra och maten blev bra och blev inga kollosala köer, men å andra sidan bara 50 pers som åt.

Ikväll ska jag plugga logistik, läsa klart boken helst och tvätta. Weey diggar min lördagkväll. Kom på att det är första lördagen som jag inte festar sen jag kom ner till Lund, varenda lördag innan har varit seriös och planerad fest =) Livet leker här nere, åtminstone stundtals.

Längtar dock hem lite...

Puss och Kram

Inga kommentarer: