onsdag 11 mars 2009

tenta

Hej!
Har skrivit tenta i programmering idag. Gick nog helt okej, hoppas jag. Blir besviken om jag inte klarade den. Men har inte pallat ta tag i mattepluggandet idag. Man är så sjukt opepp att börja plugga så fort man kommer hem från en tenta. Får ta nya tag i morgon. Göra en extenta och lära lite satser så blir det kanske bra. Är nog nöjd med bara en trea där. (Men vet att min prestationsångest kommer slå till när jag får tillbaka tentan och har fått en trea).

Storaste kroppkakan på lördag =) Så sjukt laddad. Kommer bli grymmaste nånsin. Klänningen är på kemtvätt och sminkning bokad. Spännande att bli fixad av proffs. Är lite orolig för all öl man kommer dricka bara, inte van vid det.

Ska förmodligen på bio och se Män som hatar kvinnor på fredag efter tentan. Ska bli najs även om filmer ju aldrig ska vara lika bra som böckerna. Men jag är ju inget megafan av böckerna så kanske blir positivt överraskad.

Rasmus ska flytta in på korridoren, kommer bli bra! Får bara se hur länge han stannar, känns som det kan vara ett lite tillfälligt inhopp.

Och så tillslut en bild i min blogg. Eftersom jag inte lagt in några (eller för den delen tagit) bilder på sjukt länge så blir det en gammal. Från St Nicolai, en av de sjukaste sakerna jag gjort. Började tänka på det idag eftersom Nils ville ha gardinstången som kycklingarna är uppträdda på. Vi bar denna stång genom Lund till Lundagård där det dukades upp med bord och allt och vi hade sittning. Sen kom förre ärkebiskopen ut från AF där massa professorer och högt kyrkofolk hade möte. Det var kul ;)



Puss & Kram

Inga kommentarer: