tisdag 5 maj 2009

förkyld

Hej!
Jag har gått och blivit apförkyld vilket är dåligt mindre än en vecka innan tandem. Sova gäller nu, har sovit hela dagen men har lite svårt att ligga ner för då kan jag inte andas så bra... Men har iaf inte så mycket feber. Nån som har nåt bra tips? Just nu kör jag ingefära, echiginea brustabletter(?), sömn och honung.
Har nu fått en mentor på I, han heter Martin och jobbar med logistik. ska åka och hälsa på på hans företag, haldex, nån dag. ska bli intressant.
En lite jobbig men samtidigt lite humoristisk sak som hänt. För några veckor sen blev en kille aspackad i puben där jag jobbade i garderoben och spydde på mig. Jag blev naturligtvis ganska sur. Han fick extremt dåligt samvete och jag har nu fått blommor av honom, vita liljor (väldigt fina). Idag kom Johanna dessutom med ett brev som han lämnat på expen. Blommorna var också inlämnade där. Det är en smula eller till och med väldigt pinsamt, känns ganska överdrivet för är ju inte en så stor grej egentligen.
Är fest ute i korridoren, eller förtandem för AF. Pallar inte riktigt när jag är sjuk och vill kunna laga mat utan störande inslag. Dom måste blivit lite äcklade när jag stod där när de kom med mitt smutsiga hår och allmänt dräggiga utseende.
Puss & Kram

1 kommentar:

Cecilia sa...

krya på dig! :)