lördag 27 september 2008

En dag i nationens tecken

Hej
Denna dag kommer i princip tillbringas på nationen från morgon till kväll. Mycket trevligt, speciellt eftersom alternativet är att plugga. Jobbar man där får man inte alls lika dåligt samvete för att man inte läser ekonomi eller pluggar matte som man får när man ligger i korridorsoffan och kollar på Simpson eller Top Model. Top Model har för övrigt i det närmaste kultstatus i min korridor. Tyra kanske blir min idol också såsmåningom.

Borde egentligen göra mig igjordning inför novischfesten nu men blogga är roligare, har nämligen idétorka om vad jag ska göra med mitt hår. Förfesten börjar inte förrän kvart över sex så tänker att det är gott om tid. Massa gamla (folk som vart aktiva men slutat, har alltså egentligen inte så mkt med ålder att göra) på nationen kommer ikväll så blir nog najs. Dom brukar vara både roliga och lite lagom galna...

Ha det bra! Puss och kram

1 kommentar:

Cecilia sa...

Kul att du börjat blogga! Kan ju ha lite mer koll på ditt studentliv då ju! ;)