fredag 26 september 2008

nu har även jag börjat

Hej!
Nu har även jag skaffat blogg till slut. Efter att ha läst alla andras bloggar insåg jag att det kanske är kul att testa. Förhoppningsvis kommer jag vara lika flitig med att uppdatera som alla andra.

Dagen har idag bestått av en ekonomiföreläsning, jag var duktig och kom i tid. Viktigt med tanke på att vår föreläsare skickade ut ett mejl (en A4 långt ungefär) om vikten av att komma i tid och de sociala sanktioner som skulle bli följden om man inte gjorde det. Sen följde logistikarbete. Kan bara säga att jag snart kommer hata cyklar! Efter det bar det av till stan för shopping, hittade i princip ingenting. En tröja var väl det mest spännande. Ikväll ska jag göra ingenting, mer än att plugga och städa lite kanske. Inte det roligaste en fredagkväll men extremt skönt!

Igår var jag och kollade på nationens fotbollslag, trevligt. Dom var duktiga men förlorade tyvärr med en man mindre på plan.

Imorgon blir det jobb på nationens café Kattrumpan. Ska bli kul, var ju inte där förra veckan eftersom det var rodd då. Sen på kvällen blir det förfest hos Amanda och sen novischfest. Kommer bli grymt!
Puss och Kram

1 kommentar:

Kultjej sa...

vad kul att du också börjat blogga, Lina! Efter som vi inte ses så ofta är det kul att kunna följa varandra på så sett :D