måndag 16 februari 2009

chefskickoff och panik

Hej!
Helgen har varit bra med chefskickoff med nationen. Var mitt ute i skogen på nån scoutgård. Var snö så blev både pulka och snöbollskrig. Blev även sittning och ganska stora mängder alkohol. Kommer dröja ett tag innan jag shotar turkisk peppar igen =) Var dock lite överspeedad och hoppade mest runt konstant efter middagen. Säkerligen störde mitt skuttande folk i min närhet. Jag ber om ursäkt för det, jag kunde bara inte låta bli. Hela min kropp krävde att få hoppa runt. Det har även lett till att jag rör mig något mindre graciöst än en medelmåttig åttioåring idag. Mina vader är stenhårda och börjar krampa lite lätt när jag går på dem.

Så till det som föranleder panik. Fick tillbaka min inlämningsupppgift i matte idag. 3/8 rätt och man måste ha alla rätt för att få göra tentan. Och det här var den första av två... Tentan är 13 mars så PANIK!!!

Veckan kommer bestå av plugg till 95% ungefär. Har ens inga planer inför helgen och tänkte inte skaffa mig några heller. Är så seriöst att jag nästan blir lite stolt =D

Puss&Kram

Inga kommentarer: