fredag 6 februari 2009

flyttat

Hej!
Nu har jag äntligen flyttat. Skönt att bo i stan och på nationen. Gäller väl att man inte blir för lat bara så man bara går ner i källaren och äter så fort möjlighet finns. Har inte riktigt råd med det. Korridoren verkar vara bra och lite lagom social. Jag har dock inte varit speciellt social senaste veckan då jag pluggat ungefär dygnet runt. Eller mellan åtta och halv tio de flesta dagarna. Har en matteuppgift som ska in på tisdag som är sjukt svår och som jag inte fattar så mycket av. Men kommer nog att lösa sig, får terrorisera övningsledaren i eftermiddag med mina inte alltför intillegenta frågor. Det är lite intressant när man ser hur de för sitt inre räknar till tre och försöker andas lugnt för att inte få ett utbrott över ens bristande förståelse.

Håller på att skriva en marknadsplan om burkinin också. Är lite intressant men kändes mer som en kul/flum grej från början som nu förvandlats till ett superseriöst 4-poängs arbete. Ska lämna in en rapport om nuläget och hålla en presentation av det på onsdag.

Imorgon har Sandra och Max inflyttningsfest uppe på Norra Fäladen(varför fest där när jag precis flyttat?) kommer trots cykelturen bli väldigt kul har jag en känsla av.

Flytten gick bra, fick allt flyttat på kanske 2-3 timmar. Men har inte riktigt kommit igjorning än. Det där med möblering är svårt. På lördagen när vi flyttade var mamma och pappa och Christer med. Hängde med dem till Annelöv sen och åt middag. Sjukt gott =)=)=) Sen åkte jag tillbaka för att gå på Johan och Johans fest. Mycket trevligt. Extra skönt att bara gå några trappor ner när det är dags att sova.

Har börjat slarva med Gerda (dåligt). men var i gymmet i tisdags iaf och måste dit en sväng till i veckan för att inte helt tappa allt jag byggt upp än så länge.

Puss & Kram

Inga kommentarer: