måndag 1 december 2008

förkyld

Hej!
Har blivit förkyld och hatar det. Att vara snorig och nysa hela tiden gör att man känner sig sjukt ofräsch. Är dessutom äckeltrött. Ska gå och lägga mig snart.

jobbarfesten i lördags var kul. gjorde väl bort mig lite. var på en kille som tydligt dissade mig. pinsamt. men det omvända hände också så går väl på ett ut =) jag var iaf snygg med flytväst och tofsar (lila, rosa, gula med fjärilar och hjärtan) i hela håret. liknade tjorven enligt david. Är inte det snällaste en kille sagt till mig (men förtjänade det inte riktigt heller i den utstyrseln =) ) Bilder lär dyka upp på facebook.

Var adventsmiddag på korridoren igår. Sjukt bra. Jag gjorde risgrynsgröt, alla hade gjort vars en rätt så blev grymt mycket mat. Alltid gott =) =) =)

Skulle jobbat Amandas sista gång på Biffen (nationens måndagsverksamhet) idag men pallade verkligen inte när jag mår så här så har sovit och druckit te istället.

Puss & Kram

Inga kommentarer: