torsdag 11 december 2008

ångest och knäck

Hej!
Idag har jag bakat knäck på nationen. Hoppas den blev bra, men tror den blev för mjuk... Skulle ha pluggat sjukt mycket men NEJ. Nästan inte alls. Lite globalisering men är sjukt tråkigt så blir mer korridorhäng alternativt facebook. Tänker att jag har koll fast jag egentligen inte alls har det. Skärpning där med andra ord.

På lördag är det julfest!!! Grymt kul! Julbord, gott fast jag inte är nån julmatsfanatiker. Uppskattar mest bara köttbullarna och gröten. På dagen är det nationens café. Vi har julspecial därför dagens knäckkok. Blir dessutom lussekatter, risgrynsgröt, pepparkakor, vörtbröd och massa andra saker som inte är juliga. Ganska schysst buffé för 40 kronor tycker jag.

Imorgon blir det middag hos Mayran. Johanna är och hälsar på från Finland. Alltid kul att träffa henne. Hon är ett sånt energiknippe och glädjespridare att jag inte vet vad. Vi ska laga persisk mat, ska bli spännande. Har inte testat det innan.

Försökte boka biljett till Mönsterås men var jättedyrt (typ 400) så tänker att jag bokar sista minuten istället. Är ju rätt flexibel med när jag ska åka. Ett par dagar hit eller dit spelar ju egentligen ingen roll.

Fortfarande lite förkyld men mkt bättre. Skönt att kunna hävda att det är därför man inte tränar. Har varit jättedålig sista tiden med det. Men cyklar iaf en himla massa.
Nu ska jag plugga lite till för att sedan duscha, sova för att morgondagen ska bli något mer pluggintensiv än denna.

Puss & Kram

Inga kommentarer: