tisdag 16 december 2008

jordbävning

Hej!
Idag vaknade jag vid halv sju nån gång av att hela sängen och rummet skakade ganska mycket. Var tydligen den största jordbävingen på över hundra år i Sverige. Var ganska coolt men man inser att det är läskigt ifall det blir mer.

Julfesten var bra, men fick en halvkass bordsplacering så sittningen var lite tråkig. Fick dock stipendie så jag går gratis på alla fester nästa år =) Sen fick jag ju medalj med. Bra med tanke på att jag inte har så många sen innan =)

Nu vid två ska jag skriva tenta =( Får gå som det går, kan inte plugga mer nu. Bara äta och förbereda mig mentalt. En lätt tenta kommr jag klara en svår inte så är bara att hoppas.

Puss & Kram

1 kommentar:

Cecilia sa...

Jordbävning?! I Sverige? Dra mig baklänges! :P Här kände vi då ingenting. Inte jag i alla fall. Det kanske bara var Lund som skakade. Hehe... Jag skulle också vilja känna på en. Eller kanske inte... Det är nog som du säger, det är nog ganska läskigt om det blir värre.