torsdag 25 december 2008

jul

Hej!
Julen börjar komma till sin ända. Än så länge har jag mest ätit choklad (och knäck). Men även en del lax och lite köttbullar.

Julklapparna var väldigt bra! Fick bla pengar av mamma och pappa så återstår bara att bestämma huruvida jag ska följa mitt samvete och köpa en cykel som jag verkligen skulle behöva eller om jag ska köpa ett Wii som skulle vara kul att ha. Lutar lite åt cykeln just för tillfället. Är alldeles för sällan en lagom stor skara människor befinner sig hemma hos mig för att ett Wii-spel ska kännas helt befogat.

Imorgon ska jag träffa Amanda en sväng. Najs =)

Puss & Kram

1 kommentar:

Cecilia sa...

Hej! Jag har ju bara haft matte och religion än så länge. I matte har jag någon tjej som heter Frida Arvidsson tror jag. Ganska nyutbildad och hade väl bara jobbat där i något år. I religion och samhälle har jag Johannes Te-nånting. Eritreansk tror jag han var. Det var han som var lite het (enligt mig). :P

Resten av lärarna återstår att se vilka dom är. :)
kram