söndag 7 december 2008

tentavecka och white trash

Hej!
Igår var det så dags för white trash-sittningen. Najs, var det.
Idag är det tentaplugg och om en stund promenad med anna. Alltid trevligt =)
Lagade rotsakslåda med köttfärs idag. Blev mkt godare än förväntat =)
Nästa helg är det dags för JULFEST på nationen. Sjukt kul. Längtar och ett härligt uppehåll i tentaplugget. Blir jobb på caféet innan. Julspecial, så lussekatter, knäck och ja, hela köret vad gäller julgodsaker helt enkelt =) Längtar till att komma hem och börja julpyssla och julfira hem-hemma i Mönsterås. Kommer den 21, om jag får nån biljett. Tänkte försöka boka idag.
Funderar på hur mkt jag ska vara hemma i jul, blir nog nån vecka iaf och sen kanske jag åker tillbaka efter nyår igen om jag nu mot all förmodan klarar alla tentor.
Puss & Kram

1 kommentar:

Cecilia sa...

Tackar. :) Ja, jag får väl tänka lite så. Ljungnäs är ju ett rätt mysigt område i alla fall. :P
Fick du tag i någon biljett hem? kramar