tisdag 16 december 2008

tenta

Hej
Mattetentan gick sådär. Klarade den nog, hoppas jag.

Ikväll var Hanne här. Vi pluggade mest men blev även en del snack om annat (som alltid).

Snart är det JULLOV! Tenta på torsdag kvar bara... På kvällen blir det ET-sittning med klassen på Lunds nation. Kan nog bli najs.

Men känns mest som om jag längtar hem just nu. Till julmys och allt hemma... Efter en intensiv och sjukt kul termin behöver man komma hem och göra ingenting. Allt är så intensivt här. Jag har inte haft en enda hel slacker-dag. eventuellt en eftermiddag men oftast går det i ett jämnt och är lite jobbigt i längden. Men ska inte beklaga mig allt för mycket. Mitt liv är grymt här nere och har det väldigt mycket hellre så här än tvärtom (som i Mönsterås =))

Puss & Kram

1 kommentar:

Cecilia sa...

Vad menar du Lina? Mönsterås som är så händelserikt och trevligt! ;)