lördag 13 december 2008

Hej!
Var på middag hos Mayran igår. Hon, Jens, Johanna och Cissi hade lagat massa god persisk mat. Jag försökte ta bilder men blev inget bra. Sen var det massa efterrätt i form av cheesecake och fruktsallad med glass. Allt var sjukt gott. Persisk mat är sammanfattningsvis saffran, så passade bra till jul.

Idag har jag haft nationens café. min sista gång och var grymt kul =) Älskar nog trots allt nationen ibland. Alla var så glada och positiva idag! Kuratelet gick luciatåg men ingen hade lucialinne. Vilket gjorde att vi alla fick uppleva Johan i Johannas vita spetsleggings. Inte det vackraste jag sett men väldigt roligt.

Nu är det dags för julfesten. Äntligen. ska ha en liten röd klänning. Lite nervöst har aldrig så uppenbart brutit mot dresscoden innan. Den är väldigt långt från coctail nämligen men får gå bara för att den är snygg. Är så pepp att jag har lite problem att sitta still. Har längtat efter detta!

Tentaplugget går sådär. Matten börjar lossna lite men är så himla mkt att lära utantill i marknadsföring och globalisering så att jag inte orkar börja. Programmering som vi inte har tenta i är fortfarande sjukt kul. Har nu byggt lite "spel". Typ hänga gubbe och korsordslösare och lite.

Puss & Kram

Inga kommentarer: